Отже, про хід розгляду скарги можна дізнатися, звернувшись до відповідного підрозділу Росспоживнагляду за телефоном або особисто. Допускається надання заявнику можливості ознайомлення з матеріалами, що належать до його скарги, якщо доступ до них не обмежений законом.
тридцяти днів При зверненні заявників з скаргою у письмовій формі або у формі електронного документа Росспоживнагляд (його територіальний орган) термін її розгляду не повинен перевищувати тридцяти днів з дня її реєстрації.
Наприклад, можна написати заяву до Росспоживнагляду саме за допомогою порталу Держпослуги.По телефону
- 300 – безкоштовний номер;
- +7 (499) 300-30-00 – для мешканців Москви та Московської області;
- 8800250 48 83 (безкоштовний для всіх регіонів).
Звернення громадян у формі електронних повідомлень надсилаються шляхом заповнення спеціальної електронної форми, розміщеної на офіційному сайті Росспоживнагляду (Управління Росспоживнагляду по Орловській області) в інформаційно-телекомунікаційній мережі Інтернет у розділі "Звернення громадян": https://petition. …