Що найголовніше у будь-яких продажах? Звичайно ж, інтереси покупця. Неважливо, чим ви торгуєте – викрутками або дорогими заміськими віллами, без знання потреб клієнта ваша справа зупиниться. Ось чому так важливо ретельно вивчати смаки та звички покупців.
1 етап продажу – Знайомство/Встановлення контакту 2 етап продажу – Виявлення потреб клієнта 3 етап презентація – Презентація 4 етап продажів – Робота з запереченнями
Виявляємо клієнтські потреби етап – найважливіший та його пропускати не можна. Але саме цей етап найчастіше непробивний: потенційний покупець не пропускає менеджера далі. «Всі люблять купувати, але ніхто не любить, коли їм продають» – ця горезвісна фраза якнайкраще відображає всі проблеми етапу 2.
15 способів продавати більше на рівному місці та без додаткового бюджету
- Поставте дієслово в заголовок …
- Використовуйте AIDA. …
- Ставте більше запитань …
- Не продавайте …
- Створіть терміновість …
- Робіть більше.
- Комерційна пропозиція – це опис шляху до кращого життя.
- Якщо боїтеся назвати ціну, називайте приклад чи діапазон